دانلود آهنگ جدید اشکان خطیبی به نام بچه های بد

دانلود آهنگ جدید اشکان خطیبی به نام بچه های بد

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای اشکان خطیبی به نام بچه های بد با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ اشکان خطیبی به نام بچه های بد :

اگه قلبم تو سینه جاش آروم بود اگه راحت به دنیا تن نمی دادم

اگه فرق نسیم و باد و می گفتی نمی دیدی تو این گرداب افتادم

من از تاریکی این راه می ترسم تمام کوچه های شهر بن بستن

باید دستم روی زانوی خودم باشه نباید خسته شم از رفتن و رفتن

یه شعله تو دل من روشنه از این شهر من و بیرون میبره

سیاهی آخرای عمرش سپیده بعد شب سر میزنه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید اشکان خطیبی به نام بچه های بد

♫♫♫♫♫♫

“یه شعله تو دل من روشنه از این شهر من و بیرون میبره

سیاهی آخرای عمرش سپیده بعد شب سر میزنه”(دو بار)

MP3 – 128

Ashkan Khatibi – Bachehaye Bad


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت18:30---12 آبان 1392
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت
بنده مدیر سایت بکس ایران www.baxiran.ir هستم
بنده به دنبال یک همکار جهت همکاری و بهتر شدن و ارسال مطلب در سایت تفریحی سرگرمی بکس ایران هستم
البته خودمم هم نیز روزانه در سایت مطالب ارسالی دارم ولی خب باز هم به یک نفر احتیاج دارم تا با هم بتوانیم سایت خوبی داشته باشیم حالا اگر شما میتوانید با بنده همکاری کنید جهت بهتر و برترشدن سایتمان از طریق فرم تماس با ما در سایت و یا ایمیل info@baxiran.ir به بنده اعلام همکاری کنید تا بقیه کار هارا خدمتتان عرض کنم
با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:دانلود اهنگ,اهنگ اشکان خطیبی,تیترازاهنگ,
ارسال توسط mehdi